5 książek o marketingu, które warto przeczytać

Każdy marketer niezależnie od tego, jak jest dobry, może być lepszy. Możemy się kształcić, rozmawiać z innymi ludźmi z branży. Każdy sposób, aby stać się lepszym i odnosić większe sukcesy, kojarzy nam się jednak z wysiłkiem, na który nie mamy ochoty. Książki o marketingu łączą przyjemne z pożytecznym. Oto lista sprawdzonych pozycji, które nie będą dla Ciebie udręką w zdobywaniu wiedzy.

„E-marketing” pod red. Jarosława Królewskiego i Pawła Sali

Ta książka jest świetnym przybliżeniem doświadczeń praktyków w branży interaktywnej. Dzięki temu ukazuje nam szerszy kontekst zmian, które zachodzą w internecie. W przystępny i ciekawy sposób pokazuje jak dobierać skuteczne kampanie i  kim dziś jest nowoczesny marketer. To kopalnia praktycznych porad i merytorycznej wiedzy.

 

„Marketing internetowy” pod red. Łukasza Kępińskiego, Marcina Kordowskiego, Damiana Sałkowskiego i Kamila Sztubecki

Omawia najnowsze trendy oraz metody obecności i działania firm w Internecie. Autorami są młodzi profesjonaliści, przedstawiciele generacji określanej jako digital native, dzielący się swoimi praktycznymi doświadczeniami. Każda książka w tej serii stanowi dawkę najnowszej wiedzy, z której skorzysta zarówno przedsiębiorca startujący z małą firmą, jak i pracownik korporacji.

 

„Content marketing po polsku” pod red. Barbary Stawarz

Jeśli gubicie się w anglojęzycznych pojęciach i nigdy wcześniej nie słyszeliście o content marketingu, ta pozycja jest dla was. Autorka krok po kroku przedstawia to zagadnienie i pokazuje, jak sprawnie z niego korzystać na podstawie polskich firm oraz świetnie obrazuje, jak budować swoją markę w świecie internetu. Jest to praktyczny poradnik dla menedżerów i dyrektorów marketingu, PR menedżerów, social media menedżerów, blogerów, dziennikarzy oraz właścicieli małych i średnich firm.

 

„Marketing bez tabu” pod red. Richarda Halla

Przystępna i lekko napisana lektura odsłania sekrety skutecznego marketingu. Ta książka to propozycja dla osób, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę w branży, a doświadczonym marketerom pozwoli ugruntować swoją wiedzę. Porady zamieszczone w książce nauczą, jak stworzyć silną i rozpoznawalną markę, jak efektywnie się reklamować i na czym właściwie polega skuteczny PR. Na wyselekcjonowanych przykładach uczy najważniejszych zasad marketingu i jak stosować je w praktyce.

 

„Marketing na przyzwolenie” pod red. Godin Seth

To ciekawa pozycja pokazująca subtelną stronę marketingu. Jej głównym przesłaniem jest, aby nieznajomych zmienić na znajomych klientów. W książce jest wiele przykładów i porad dla osób, którym zależy na skuteczności metod, ale również na jakości relacji z klientem. Chodzi przecież o to, aby nasz komunikat był dla przekonywujący, a jednocześnie nienachalny, a to już dobra droga do osiągnięcia sukcesu.

 

Sara Leszczyńska

Źródło: https://freshmail.pl/blog/najlepsze-ksiazki-o-e-marketingu-ktore-musisz-przeczytac-p3

 

 

Reklamy
Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized i oznaczony tagami , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s