Napływają jeszcze ostatnie publikacje custom publishing, zgłoszone do 16. edycji Konkursu Biuletynów Firmowych. Za kilka dni Jury Konkursu rozpocznie obrady.
Prace w Konkursie Biuletynów Firmowych 2016 będą oceniać:
Tomasz Kościelny, dyrektor zarządzający Agencji custom publishing Warszawa Agape, przewodniczący Jury,
Justyna Piesiewicz, prezes zarządu IACL – Stowarzyszenia Ekspertów Komunikacji i Przywództwa,
Karolina Dulnik, ekspert w dziedzinie komunikacji wewnętrznej, właścicielka DULNIK communico,
Zofia Kościelna, dziennikarka i redaktor branży custom publishing,
Agnieszka Madej, dyrektor wydawnicza Agencji custom publishing Agape,
Małgorzata Żurniewicz-Turno, grafik Agencji custom publishing Agape,
Ewa Brzozowska, grafik, Brzozowska Design,
Marcin Jagodziński, Art Director agencji interaktywnej GoldenSubmarine,
Andrzej Tuka, ekspert ds. poligrafii, redaktor naczelny Poli-Media.pl.
Konkurs wspierają:
Patroni honorowi: Związek Firm Public Relations, IACL – Stowarzyszenia Ekspertów Komunikacji i Przywództwa, Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB, PTKS – Polskie Towarzystwo Komunikacji Społecznej
Partner strategiczny: TVHR
Partnerzy: DULNIK communico, Centrum Jakości Prasy Firmowej
Sponsorzy: SARE
Patroni medialni: „Biuletyn o Biuletynach”, Blog o custom publishing, Blog o newsletterach, Blog o komunikacji i mediach, Proto.pl, Signs.pl, „Marketer+”, „Vidart”, „PrintPartner” Portalmedialny.pl, „Papierniczy Świat”, Blog „Marketing Książki i Życie”.