Poznaj redagowanie wizualne w firmowej komunikacji

Redagowanie wizualne w dzisiejszych czasach to ważny element pracy w komunikacji, a znajomość zasad redagowania wizualnego ułatwia tworzenie nowoczesnego magazynu custom publishing.

Istotą redagowania wizualnego jest upraszczanie treści, zamienianie jej na graficzną lub infograficzną formę. A wszystko po to, aby odbiorcy firmowych treści mogli lepiej przyswoić to, co do nich kierujemy, mając z tyłu głowy, że lepiej przyswajamy obrazy niż tekst.
Już 13 kwietnia odbędzie kolejne szkolenie Agape z Redagowania wizualnego. Warto się na nie wybrać.

Reklamy
Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized i oznaczony tagami , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s