Efektywny kontakt telefoniczny (2)

Jak przygotować się do rozmowy telefonicznej? Druga część poradnika.

Nasza oferta

A oto najważniejszy moment – przedstawiamy klientowi naszą ofertę, której atrakcyjne zaprezentowanie ma doprowadzić do spotkania. Mówmy jasno, nie upiększajmy faktów. Prawda i konkret zawsze będą cenniejsze niż „gadka dla naiwnych”. Nasza oferta powinna odpowiadać na potrzeby klienta, nie zapominajmy też o tym, że ma być wartościowa dla obu stron.

Jeśli byliśmy skuteczni, rozmowa zakończy się ustaleniem terminu spotkania sprzedażowego. Warto zaproponować rozmówcy kilka dat lub zdać się na jego wybór.

A jeśli się nie uda?

Niestety, nie wszystkie rozmowy kończą się sukcesem. Wynika to z często z braku wprawy oferenta – aby skutecznie umawiać się z potencjalnymi klientami, trzeba wielu godzin praktyki. Ponieważ jednak „wprawa czyni mistrza”, wykorzystajmy specjalne symulatory rozmowy z klientem, łatwe do znalezienia na rynku. Umiejętności, zdobyte dzięki nim, przydadzą się we wszystkich dialogach biznesowych – nie tylko telefonicznych.

Zofia Kościelna

Reklamy
Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s