15. edycja Konkursu Biuletynów Firmowych

Nowe kategorie i zmiany w Jury to główne zmiany w jubileuszowej edycji Konkursu Biuletynów Firmowych, która wystartowała 19 maja 2015 r.
logo_konkurs_2015_300
Udział w Konkursie to doskonała okazja, by zdobyć najwyższe miejsca w tej rywalizacji, porównać własny magazyn custom publishing z publikacjami innych organizacji, skorzystać z opinii Jury, a także porównać jakość swojej pracy i zdobyć prestiż zarówno w firmie, jak i w branży.

Tegoroczna edycja Konkursu przynosi wiele zmian. Główna z nich to rozszerzenie kategorii konkursowych dotyczących publikacji elektronicznych, projektów jednorazowych (podział na wydania jednorazowe biuletynu i projekty korporacyjne) oraz wprowadzenie projektu multimedialnego.

– Zmiany w Konkursie są odpowiedzią na rozwój rynku custom publishing, na którym coraz większą rolę odgrywają publikacje elektroniczne. Całkowitym novum jest projekt multimedialny. Wideo jest coraz popularniejszym kanałem komunikacji w firmach. Wierzymy, że biuletyny wideo, które powoli zaczynają pojawiać się w Polsce, będą w przyszłości stanowić cenny kanał komunikacji z odbiorcami – mówi Tomasz Kościelny, dyrektor zarządzający Agencji custom publishing Agape, która jest organizatorem Konkursu.

Nowości dotyczą również składu Jury. Prace w Konkursie Biuletynów Firmowych 2015 będą oceniać:
Tomasz Kościelny, dyrektor zarządzający Agencji custom publishing Agape, przewodniczący Jury,
Hubert Zawadzki, dyrektor ds. public relations agencji PR Binaria Communications,
Karolina Dulnik, ekspert w dziedzinie komunikacji wewnętrznej, właścicielka DULNIK communico,
Katarzyna Jabłońska, Senior Account Manager w Citybell Consulting,
Zofia Kościelna, dziennikarka i redaktor branży custom publishing,
Agnieszka Madej, dyrektor wydawnicza Agencji Agape,
Zuzanna Sandomierska-Moroz, grafik i infografik prasowy, Prószyński Media,
Małgorzata Żurniewicz-Turno, grafik Agencji Agape,
Ernest Wencel, reżyser, TVHR.pl,
Andrzej Tuka, redaktor prowadzący, magazyn branży poligraficznej Vidart.

Ważną zmianą jest też możliwość wyboru opcji startu w Konkursie. Firmy mogą brać udział w tegorocznej edycji Konkursu na dwa sposoby:
1. bezpłatnie, do wyboru płatne pakiety doradcze (bez konieczności ich zamawiania),
2. płatnie, w zamian uczestnicy otrzymują dwa pakiety doradcze w cenie udziału (Raport o zwycięzcach z bazą pdfów i Szczegółowe informacje statystyczne).

– Ta propozycja to odpowiedź na głosy uczestników poprzednich edycji, którzy wyrazili ją w pokonkursowych badaniach ankietowych  – dodaje Tomasz Kościelny.

Prace konkursowe wraz z formularzem zgłoszeniowym można nadsyłać do 1 lipca 2015 r. na adres Agencji custom publishing Agape. Regulamin Konkursu i formularz zgłoszeniowy znajdują się na stronie Konkursu http://www.agape.com.pl/konkurs/konkurs_biuletynow_firmowych.html

Nowe kategorie i zmiany w Jury to główne zmiany w jubileuszowej edycji Konkursu Biuletynów Firmowych, która wystartowała 19 maja 2015 r.

Udział w Konkursie to doskonała okazja, by zdobyć najwyższe miejsca w tej rywalizacji, porównać własny magazyn custom publishing z publikacjami innych organizacji, skorzystać z opinii Jury, a także porównać jakość swojej pracy i zdobyć prestiż zarówno w firmie, jak i w branży.

Tegoroczna edycja Konkursu przynosi wiele zmian. Główna z nich to rozszerzenie kategorii konkursowych dotyczących publikacji elektronicznych, projektów jednorazowych (podział na wydania jednorazowe biuletynu i projekty korporacyjne) oraz wprowadzenie projektu multimedialnego.

– Zmiany w Konkursie są odpowiedzią na rozwój rynku custom publishing, na którym coraz większą rolę odgrywają publikacje elektroniczne. Całkowitym novum jest projekt multimedialny. Wideo jest coraz popularniejszym kanałem komunikacji w firmach. Wierzymy, że biuletyny wideo, które powoli zaczynają pojawiać się w Polsce, będą w przyszłości stanowić cenny kanał komunikacji z odbiorcami – mówi Tomasz Kościelny, dyrektor zarządzający Agencji custom publishing Agape, która jest organizatorem Konkursu.

Nowości dotyczą również składu Jury. Prace w Konkursie Biuletynów Firmowych 2015 będą oceniać:
Tomasz Kościelny, dyrektor zarządzający Agencji Agape, przewodniczący Jury,
Hubert Zawadzki, dyrektor ds. public relations agencji PR Binaria Communications,
Karolina Dulnik, ekspert w dziedzinie komunikacji wewnętrznej, właścicielka DULNIK communico,
Katarzyna Jabłońska, Senior Account Manager w Citybell Consulting,
Zofia Kościelna, dziennikarka i redaktor branży custom publishing,
Agnieszka Madej, dyrektor wydawnicza Agencji Agape,
Zuzanna Sandomierska-Moroz, grafik i infografik prasowy, Prószyński Media,
Małgorzata Żurniewicz-Turno, grafik Agencji Agape,
Ernest Wencel, reżyser, TVHR.pl,
Andrzej Tuka, redaktor prowadzący, magazyn branży poligraficznej Vidart.

Ważną zmianą jest też możliwość wyboru opcji startu w Konkursie. Firmy mogą brać udział w tegorocznej edycji Konkursu na dwa sposoby:
1. bezpłatnie, do wyboru płatne pakiety doradcze (bez konieczności ich zamawiania),
2. płatnie, w zamian uczestnicy otrzymują dwa pakiety doradcze w cenie udziału (Raport o zwycięzcach z bazą pdfów i Szczegółowe informacje statystyczne).

– Ta propozycja to odpowiedź na głosy uczestników poprzednich edycji, którzy wyrazili ją w pokonkursowych badaniach ankietowych  – dodaje Tomasz Kościelny.

Prace konkursowe wraz z formularzem zgłoszeniowym można nadsyłać do 1 lipca 2015 r. na adres Agencji custom publishing Agape. Regulamin Konkursu i formularz zgłoszeniowy znajdują się na stronie Konkursu.

Konkurs wspierają:
Patroni honorowi: Związek Firm Public Relations, Międzynarodowe Stowarzyszenie Ekspertów ds. Komunikacji w Biznesie Polska (IABC/Poland), Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB, PTKS – Polskie Towarzystwo Komunikacji Społecznej
Partner merytoryczny: TVHR
Partnerzy: DULNIK communico, Centrum Jakości Prasy Firmowej
Sponsorzy: SARE
Patroni medialni: „Biuletyn o Biuletynach”, Blog o custom publishing, Blog o newsletterach, Blog o komunikacji i mediach, Proto.pl, Signs.pl, „Marketer+”, „Vidart”, Portalmedialny.pl.

Patroni honorowi: Związek Firm Public Relations, Międzynarodowe Stowarzyszenie Ekspertów ds. Komunikacji w Biznesie Polska (IABC/Poland), Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB, PTKS – Polskie Towarzystwo Komunikacji Społecznej
Partner merytoryczny: TVHR
Partnerzy: DULNIK communico, Centrum Jakości Prasy Firmowej
Sponsorzy: SARE
Patroni medialni: „Biuletyn o Biuletynach”, Blog o custom publishing, Blog o newsletterach, Blog o komunikacji i mediach, Proto.pl, Signs.pl, „Marketer+”, „Vidart”, Portalmedialny.pl.

Reklamy
Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized i oznaczony tagami , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s