Jak oglądamy wideo w sieci? (Infografika)

Agencja TUBE.AD, na podstawie raportu stworzonego przez IAB Polska, opublikowała interesującą grafikę dotyczącą przekazu wideo.

Ukazuje ona m.in. wzrost liczby urządzeń multimedialnych, szerzącą się tendencję do korzystania z kilku z nich jednocześnie (Multiscreening) czy zwiększenie znaczenia przekazu wideo w internecie. Bardzo ciekawym aspektem jest fakt, iż prawie 95 proc. wszystkich badanych wskazuje internet jako znaczące medium, z którego korzysta regularnie.

Wojciech Samborski

jak_ogladamy_wideo_w_sieci-infografika

Reklamy
Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized i oznaczony tagami , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s