Polacy coraz częściej w serwisach społecznościowych

Popularność serwisów społecznościowych w Polsce wzrasta wraz z coraz większym dostępem do urządzeń bezprzewodowych, notebooków, tabletów czy smartfonów.Coraz mniej bezpośrednich spotkań towarzyskich wynika z faktu, że spora część ludzi przeniosła się właśnie do internetu. Na Facebooku czy Twitterze można mieć wszystkich znajomych pod ręką, a przy tym nie tracić czasu na tradycyjne spotkania.
Ale media społecznościowe to nie tylko znajomi, ale również marki, które maja swoje strony w portalach społecznościowych. Polacy lubią je pod warunkiem, że otrzymają z tego jakieś korzyści albo identyfikacja się z wartościami, które towarzyszą marce.

Wnioski z tych tendencji to efekt badań Wale 7 – corocznego badania zwyczajów społeczności internetowych organizowanego przez dom mediowy Universal McCann.

Źródło: http://socialpress.pl/2013/10/dla-polaka-social-media-to-juz-czesc-normalnego-zycia-towarzyskiego/

Reklamy
Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized i oznaczony tagami , , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s